Ja jag vet!

Ska först börja säga att, ja jag vet att vi är sjukt dåliga på uppdatera! heh.
Men kan göra en deal, om ni börjar kommentera så börjar jag/vi uppdatera bättre ;) deal?!:)

Annars har det inte hänt så mycket här. Dagarna rullar på ganska snabbt.. Jobbade hela förra helgen, vilket blev en lugnt och skön helg. Var på bio i lördags med Madde och kongo, ytterst trevligt! Såg sherlock holmes! bra film!
Annars denna veckan har jag bara jobb 2 dagar!! fick lite smått panik och började leta jobb! sökte på ikea och dom ringde 2-3 dagar efter jag skickat in ansökan. Och igår var jag på intervju!! snabba ryck här! Dom ska höra av sej på måndag. Håller tummarna!! för behöver verkligen ett till jobb!

Fick även reda på igår att vi måste skaffa ett nytt skattekort för 2010.. aaah segt! Men det är la ba och släpa sej till skattekontoret imon och hoppas på att dom inte är sååå dryga som förra gången!!! Och att det inte tar 7 svåra år innan man får kortet på posten, så man slipper dra 50% av lönen i skatt! sådär kul kanske! Får iof tillbaka pengarna sen.. men ändå..

Men nu är det frukost dax!
Så ha de bra alla! snakkes!
Och glöm inte bort vår deal!! ;)
/Elin

Kommentarer
Postat av: Bulan

"ja jag vet att vi är sjukt dåliga på uppdatera!"



Ja, du är lite dålig. Men Kongo är nog dåligast!



2010-01-21 @ 11:38:56
URL: http://louiseoh.wordpress.com
Postat av: Elin

haha, ja han är sämst! Men sa det till han igår. och då menade han på att det inte hände ngt intressant i hans liv!! wtf! Han kan ju skriva om mej! hahah.

2010-01-21 @ 13:18:59
URL: http://farawaynorway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0