helgens bravader och nytt jobb

Hej!
Kan ju börja med att berätta lite om helgen.
åkte in till stan och träffade madde och 2 tjejer från sthlm.
MEN det värsta av allt, blev kallade skåningar när dom gissade vart vi var ifrån!! Gah!
Drog iaf ner till hamnen och in på ett place, sjukt mkt folk. Och kanske därför jag blev av med min fina kamera! ja ni hörde rätt!!! Så inga bilder på lääänge.. värsta är ju att ja hade lagt alla bilder på kongos dator, som är sönder. High Five! Hoppas de går o lösa.
Var iaf en kul kväll förutom min stulna kamera! (hävdar att den blev stulen o att ja inte tappade den!)

Söndagen var inte lika rolig, som vanligt. Låg i soffan hela dagen. Fick ett ryck på kvällen och gjorde pannkakor iaf! =)

Oh i Måndags började ja nya jobbet på IKEA. Gick bra! Men innsåg att det kan bli mkt stress!!
Var iaf i svenska shoppen och i bistron. ( Där man säljer pizza, korv, glass o sånt..)
Ska dit idag igen! jobbar från 14.00-22.15 o det värsta är att min buss går vid 22.15 eller 23.15- surt! Men ska se om ja kan gå lite tidigare nu.. Men kommer få problem sen.. Måste helt enkelt få tag i en cykel.. (även om det är en bit att cykla...)

Har även åkt på en förskylning som heter duga.
Sen håller jag alla tummar att Lollo ska komma tillbaka i slutet av februari!!! Gör inte ni?!=)

Nu ska ja fixa lite innan jobbet!
Snakkes! / Elin


Kommentarer
Postat av: Söstra di =)

wiiee vad kul med jobb på IKEA, Gratulerar, hoppas att du kommer trivas där. Hoppas att allt är bra och att ni inte fryser ihjäl där borta i väst. Många Kramar / Karin

2010-01-28 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0