äntligen söndag och ledig!!

ah, det kostar på att ligga på topp.
6 jobbdagar denna veckan, så blir extra skönt med en ledig dag imon!
..om dom inte ringer från sola..

Jobbat på toys idag. kaos vad med folk..
och inte nog med det så slutade kortmaskinen funka. mer kaos.
men annars gick det bra.. haha.
Slutade vid 18.45 och som tur var hade jag bilen och tog mej snabbt hem.
ringer övergiven och trött till kongo och frågar vad fasen vi ska käka..
"tänk inte på de du.."
Ja väl tänkte ja och la i gasen i botten..
Väl hemma hade lilla ponken lagat taccos! Gott!
slängde på mej pyjamasbyxorna och njöt.
När kongo sa "snygga byxor du ska ha på bion.."
ehm? hade visst glömt att vi hade snackat om att gå på bio idag på morgonen.
Ja väl, snäll som man är bytte ja byxor och vi drog in till Stavanger för att gå på kino.
Träffade Madde och intog biosalongen i hopp om skönare biostolar denna gången.
Såg "did you hear about the morgans.." Helt okej film och sköna stolar!
Lyckad kväll!

Men nu är det dax att sova!
håller tummarna att jag inte bli väckt imon av jobbet..
HA DE FOLKET!
/ E

Kommentarer
Postat av: Bulan



Hm, det där livet kan jag nog stå ut med. Färdiglagat tacos och bio. Jag får nog ta å flytta in : ) haha.

2010-02-02 @ 11:54:43
URL: http://louiseoh.wordpress.com
Postat av: Elin

haha, ja jag menar det! idag blev det pasta o wokgrönsaker när ja kom hem. smidigt att ha en hemma man som både jobbar o lagar mat:P haha

2010-02-02 @ 22:37:23
URL: http://farawaynorway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0