Tisdag

Okej, snabb sammanfattning.

Hade en jobbhelg, dvs fredag-lördag kväll på ikea och söndag demensboendet i sola. Men inget stoppar oss. Utgång i lördags. Hade iof sagt att ja skulle ta en lugn helg. menmen, lever bara en gång. Sa till kongo att om jag fick för mej att beställa ngt ute skulle han stoppa mej. Men de Första han gjorde var och beställa shots. Ja, sen fortsatte det! haha. Kom iaf hem vid 4 på natten. Sleten och jäkligt trött vaknade ja och det var bara att bita ihop och åka och jobba medans kongo låg på soffan och käkade burger king. haha.
Men det var lätt värt det, hade jätte kul =)

Sen är det fullt med jobb hela veckan. Men Har sagt nej till jobb i helgen. Ngn gång måste man ju vara ledig.
Blir förmodligen fest ist! =)

Kongo har gått och blivit sjuk! Så Har varit en ytterst snäll sambo och köpt cola, glass och pannkakor. Men Han ville inte ha något. otacksamma jäkel! haha..

Sen har vi gått och blivit medlemmar på SATS. dvs ett träningcenter. Så nu jäklar!

annars, skatteverket imon. IGEN.
Frågan är ju vart mitt skattekort är.. Dom har säkert "glömt och skicka de" Tack.

Godnatt! / ELIN


Kommentarer
Postat av: Bulan

Wohoo Sats!

Antar att kongo har sett att han får rabatt där med adecco?



Varför börjar festen när jag inte längre bor kvar? doh!



Puss*

Har du inte fått mitt kort? :(

2010-02-17 @ 10:37:51
URL: http://louiseoh.wordpress.com
Postat av: Elin

För att du ska bli så sugen och flytta tillbaka igen ;) såklart!

2010-02-17 @ 13:55:01
URL: http://farawaynorway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0