ogillar starkt!!

AH, Jag hatar bussarna i Stavanger!!
Och jag Hatar att dom inte kan ploga vägarna!!
Hur svårt kan det vara?!?!?

Började jobbet 09.30 idag. Satt och skulle avnjuta(?) havregrynen till frulle då ja inser att det är sjukt mkt snö och världens bilkö utanför fönstret. Dumpar havregrynen och går för att hinna med den tidiga bussen. Får dock stå i snöstorm i en halvtimme. yäy. För att sen vänta på nästa buss som är 40 min sen.. yäy. Hann precis i tid till jobbet, men kall som en istapp. Och jag som hade hoppats på att denna förkylningen skulle gå över..

Varför skulle de komma såhär mycket snö just denna vintern? när jag inte ens tycker om snö!! Först Island och nu Norge, kanske dax för mej att välja ett varmare land next? ska fundera på det.. haha

Aja, ligger iaf i sängen nu med mitt herbal örtte för att motverka förkylningen. Tveksam att det hjälper.. Men värt ett försök iaf!

Sovmorgon imon, de är najs iaf=)
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0