ledig dag


ledig idag och sitter i köket och försöker komma på vad jag ska göra idag. (funderat i 1½h nu utan att kommit fram till ngt vettigt. haha)

i helgen var det iaf fest, igen. Mötte upp sandra och drog till Madde och gänget.
Drog ut och hade en kul kväll! slutade med donken hemma hos sandra vid 4 tiden.

söndagen var inte så händelserik.
Och veckan består av jobb, träning, sova och äta!
Ska på födelesedagsfest på lördag! en på jobbet som fyller år. Blir ett gäng så det blir najs! Blir förmodigen utgång sen!

Min svenska mobil ringde nyss oxå. folktandvården i Vetlanda. Hahah!
Efter hon snackat oavbrutet en stund fick ja en syl i vädret och sa. "men jag bor numera i norge.." haha. Hon ba nämen oj då, så jag ringer till Norge nu? hahha..

Sen ett annat problem! vetefasen hur ja ska göra. Dra hem till maj/juni och jobba hemma i sommar eller stanna kvar här?? hmm..

over and out / Elin


Kommentarer
Postat av: Anna

Är ni inte lite dåliga på att uppdatera den här sidan? Vi vill ha nyare nyheter!

2010-03-11 @ 18:48:56
Postat av: Carro

DU SKA KOMMA HEEEEM!!

2010-03-28 @ 13:16:46
URL: http://axelssoncaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0