Værldsklass!

Hey you.

Det børjar lætta på jobbfronten.
I tisdags var jag værldens bæsta diskare,
idag var jag værldens bæsta dagisfrøken
och næsta helg ær jag værldens bæsta servitris.
... och jag som inte har erfarenhet från något av detta!?

Væntar på svar imorgon från ett jobb då jag igår førsøkte øvertyga
toy'r'us personalansvarige att jag ær værldens bæsta butiksmedarbetare!

Kan man få folk att tro precis vad som helst om en?

Ønska mig lycka till- jag måste ju klara av att leva upp till att vara værldsklass!

Ha de, vi snakkes!
Kramkram / Louise


Kommentarer
Postat av: Kallur

Bulan, du är en riktig hejjare!!

HAHA.

Det går bra nu, kompis det går bra nu!!



Lycka till med allt nu Bulan.

Servitristjosandet kommer gå super! Det känner jag på mig :)

2009-10-15 @ 22:14:56
URL: http://carolineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Kallur

"det går bra nu, kompis det går bra nu!



Du är så heet just nu Bulan!

Du tar ju dig ann vilket jobb som heelst.

Jag gillar din stajl.



Lycka till med allt. :)

Servitristjosandet kommer gå lysande, det känner jag på mig!

2009-10-15 @ 22:16:55
URL: http://carolineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Kallur

btw. min dator har damp.

Ville bara tillägga det så alla förstår vem som det är fel på..

2009-10-15 @ 22:18:36
URL: http://carolineaxelsson.blogspot.com
Postat av: sandra

kul att ni fixat en blogg louise och det går bra med jobb :) ha de toppen nu, kram

2009-10-17 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0