The Climb

Dagens inlägg vill jag börja med att dessa ord enklast att beskriva hur jag känner just nu.
The struggles I’m facing,
The chances I’m taking
Sometimes they might knock me down but
No I’m not breaking,There’s always going to be another mountain
I’m always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes I'm going to have to lose,
Ain’t about how fast I get there,
Ain’t about what’s waiting on the other side
It’s the climb

Så nu vet ni jag fick inte de jobbet jag vill men det kommer fler chanser. På måndag ska jag på arbetsintervju igen på Adecco.
Då får vi se hur det blir det med det, kanske ska nämna att jag har jobbat och prakteserat på Ramkvilla skola med barn, eftersom det är en stor efterfråga på dagisfröknar och vem skulle tacka nej till mig, Hallå =) en kill  26 år vet hur man tar hand om barn och ja, bra på det med. Som min mamma sa till tjejer som hon träffat en gång han kommer bli en bra pappa han vet redan allt om hur det är att ta hand om barn, visst lite pinsamt när hon säger så till någon man tar hem när man va typ 20=)
Nä men jag hoppas på det bästa och håller tummarna att jag får nått snart (jobb). 
Idag var en underbar dag soligt och vi va i stan men skit i vädret, jag fick äta KÖTT och det vaaa såå gott. Hela tiden Linn lagade till det så känndes det som evighet men det var värt alla minuter. Det var tur att jag sköt hjorten för det mettade mig mmm.
Imon ska vi eller kanske bara jag upp i bergen och leka bergsklättrare det ska bli kul och jag måste tilläga att jag börja känna att jag vill umgås med någon kill för att det blir kanske för mycket med bara tjejer. Döm själva när jag säger detta till Elin framför spegeln" Du Elin jag tror att det är dax att plocka lite mellan mina ögonbryn"
Det får avsluta dagens inlägg hoppas ni gillar det.

Börja klättra upp för berget ge inte upp
för på andra sidan finns det du är efter 
så vänd inte om!

Go natt /Pappa Kongo
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar det

2009-10-19 @ 11:21:29
Postat av: Kallur

Tur att du tog initiativ till o daska upp en bild! Sånt vill jag gärna se mer av! :)



Hoppes bergsklättringen gick fint o att du lyckades se det du var efter.. För du vände la inte om?

2009-10-20 @ 01:27:54
URL: http://carolineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

kill

2009-10-24 @ 06:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0