Nyinflyttade..

09-10-14
Hej.
Nu har det gått en vecka sedan vi packade ihop våra grejer och stack till Norge.
Nu börjar det hända saker alla ska på arbetsintervjuer, så vi får hoppas på det bästa. Jag har frågat mig hundra tals gånger "hur ska det gå och bo med bara tjejer" visst har det känns konstigt men jag hoppas att det bara blir positivt framöver. Man får ju lära sig hur det är att bo ihop med tjej så, när man väl hittar en tjej och ska flytta ihop så kommer det att vara rena barnleken,
man har ju redan varit med om allt morgonhumör, det med att fälla ner toalettlocket när du är klar, plocka undan efter dig, inget snus i toastolen, på morgonen gå till toan gör det du ska för sen är toan ockuperad fram tills du åker, just det ta på dig mjukisbrallor på morgonen ingen tjej vill se dig morgonglad.=) det kommer ta tid att vänja sig men det kommer gå fint fint.
Nu sitter jag på Kult kaféet i Stavanger och väntar på ett telefon samtal från en kvinna med en underbar röst =) som ska tala om för mig vart vi ska träffas på fredag, nä det är ingen dejt en arbetsintervju.
Hoppas det går bra och jag kan jobba redan på måndag! Så nu ska tjejerna iväg på intervju med MIN bil och vad ska lilla jag göra, jo rulla tummarna och se om Internet fungerar hemma.

Hoppas ni gillar inlägget och vi hörs av mer.
om ni vill kommentera. PS glömde en sak Lagerbäck du suger banan

// Pappa Kongo


Kommentarer
Postat av: Lamme

Kongo, ett tips;

Börja inte stöta på den som intervjuar dig... :)

2009-10-14 @ 15:42:04
Postat av: Robert

Du vänjer dig nog, bara du inte kommer hem som fruntimmer ;-). Om du någonsin kommer hem.

2009-10-14 @ 19:52:44
Postat av: Lamme

Vi väntar med spänning på nästa inlägg... :)

2009-10-15 @ 09:00:42
Postat av: Kongo

det kommer det kommer.

2009-10-15 @ 12:25:23
Postat av: Kallur

Efter att Elin berättat att jag skulle bli tvungen o få bo med dig så insåg jag att jag har det nog ändå ganska bra här :)



Håll i hatten. Hejsvej

2009-10-15 @ 22:21:17
URL: http://carolineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0