I got soul, but I'm not a soldier.

Hejs!
Söndagseftermiddag i Stavanger och vi är slöast i kommunen. Jag sitter och samlar krafter för att klä mig och ge mig ut för lite frisk luft - bara det att vindarna ser lite för friska ut idag. Skulle kanske följt med kongo till Preikestolen i alla fall, men det var så varmt och gott i sängen imorse.

Idag saknar jag alla er där hemma, jag saknar stockholm och allt därtill, jag saknar typ allt.
Men jag längtar inte direkt hem. Nåja, en runda i joggingskorna och komma på andra tankar kanske.

Må gott, lägg till mig på skype om ni vill skype-dejta vettja. Louise.olsson.


Lyssna och njut http://www.youtube.com/watch?v=dXkWW_q_OTM&feature=fvste3


"Over and out, last call for sin
While everyone's lost, the battle is won
With all these things that I've done
All these things that I've done
If you can hold on
If you can hold on"


over and out / Louise.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0