Fredag men känns som söndag..

Vaknade som vanligt vid 7.30 idag utav våra kära grannar till polacker,
fattar inte hur man kan göra så mycket oljud..
man kan ju inte påstå att lägenheten är så värsta bra isolerad..
Hör varenda bil som kör utanför mitt och Lollos fönster.. yäy.
Gick iaf och la mej i Linns säng och hoppades på lite sömn en ledig dag som denna..
Vaknade av att Lollo stog och stirrade på mej, hon hade tydligen undrat vart jag hade tagit vägen och letat i hela lägenheten(vilken inte kan ta mer än ehm, 3 sek..haha)

Linn och kongo drog iaf hem till svea i onsdagskväll och kommer hem på söndag, så Lollo och jag är ensamma här hela helgen.. Det firades igår med en skvätt rödvin och choklad + Linns goda broccolisoppa. Bra & god kombination :D

annars händer det inte så värst mycket här. Jag jobbade på toys'r'us igår, gick ok men det är sjukt mkt att lära sig.. Sen fick dom för sej att på lördag klarar jag mej själv i en egen kassa.. undrar hur detta ska gå när jag inte ens fattar vad dom säger till mej.. haha. Kommer nog bli dom längsta timmarna i mitt liv.. Meeen överlever nog det med..
Och ikväll ska Lollo försöka överleva ännu en kväll som servitör! Kommer gå galant :) medans jag kommer sitta här hemma all alonee..

Och ja, jag ska försöka lägga upp lite bilder på lägenheten.. så småningom..

vad händer hemma?

/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0