Ensam hemma.

Hejs svejs
Ännu en ny måndag. 
I morgon har vi varit här i 3 veckor, svårt att tro!
Idag är det lite tråkigt, alla är på jobb utom jag. Kongo är på ett möbellager, Lollo är dagisfröken och Elin är på Sola Sjukheim för att ta hand om gamlingarna! Jag sitter här hemma, har inte ens varit utanför dörren idag. Det är fint väder å så men jag har gjort massa annat nyttigt. =) Som städat hela lägenheten, bra gjort av mej tycker jag. =)
På Onsdag ska Kongo hem, vi får se vem som följer med han! 
Ha, nu kom Elin hem. 
Hejs svejs. / Linn


Kommentarer
Postat av: mammaanna

Om det är nystädat kan ni väl visa hur er lägenhet ser ut?

Linn - gör ett städschema! Annars kommer du alltid att få städa, bara för att du är så bra på det....

2009-10-26 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0