en miljon tecken...

Hej allihoppa!
Nu ær det dax før mej att børja och jobba imon, ska vara på en barnehage långt långt bort.
Børjar vid 08.00 och har ingen aning om hur jag ska ta mej dit.
Plus att vårt internet inte funkar hemma, hejja!
Så jag och Lollo tog bilen och drog snabbt in till stavanger biblotek, blivit stammisar dær, datorerna funkar næstan hela tiden iaf..
Hittat en karta på placet, men då återstår problemet. Ehm ska førsøka hoppa på rætt buss, o saken ær att alla busschaffisar ær polacker, så har fått reda på att det inte ens ær en ide att førsøka fråga dom. Jahupp.

Så nu sitter vi hær på stavanger biblotek och jag børjar jobba om ehm 13h..... Ønska mej lycka till, jag lær behøva det!!!

HejHej / Elin 


Kommentarer
Postat av: Kallur

I Oslo är alla busschaffisar svennisar :)

Lycka till kussen och ta väl hand om alla småbarn!

2009-10-15 @ 22:11:32
URL: http://carolineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Kallur

Här i Oslo är alla busschaffisar svennisar.

Då får man till och med ibland åka gratis om man är riktigt sneell.



Ta väl hand om ungarna kussen och LYCKA TILL!!

2009-10-15 @ 22:13:04
URL: http://carolineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0