Nya äventyr!



Hade bestämmt i veckan att jag, Linn, kongo och Madde skulle dra till preikestolen och klättra lite. (Lollo jobbade tyvärr) Kongo hade redan varit där en gång innan men ingen av oss andra visste riktigt vad vi hade gett oss in på..



Madde, en svensk som bor inne i stavanger. Började vandringen med att äta lite snacks! :)



Dehär var första etappen, och vi var redan helt slut!



Lite pause, men humöret gott! :)



aaw, det var nu det började.. inser inte hur brant det är på bild..



Närmar oss målet och riktigt najs utsikt!


Dehär var målet!! ca 600 moh



Blåste himla mycket så man fick passa sej att man inte ramlade ner...



Men jag och Linn kröp ut (ganska nära kanten iaf..)



riktigt najs!



Linn :)


yääy, I made it!
(ställde mej upp när vinden hade avtagit, varade sisådär 5sek...)



Tillochmed Kongo vågade sej ut, allt för att få vara med på bild!




Jag och Linn var inga fegisar :)



Dehär får avsluta vår lilla utflykt
var riktigt najs när man väl var uppe, dock känns det idag att man inte är van att klättra över stock och sten i 3h.. Tur att det regnar så vi kan ligga inne och kolla på tv hela dan! :)
/ Elin


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad underbart det ser ut, jag vill oxå klättra på klippor i Norge:) kanske kan komma och hälsa på er?=)...



Kul att höra från dig elin, får be om ursäkt för mitt sega bloggande...men har helt enkelt varit för mycket galet här för att hinna skriva:)...med andra ord har jag ingen vettig förklaring till det...



Vad roligt att ni har en blogg, har inte sett den innan...men nu ska jag allt hålla koll på vad ni har för hyss för er.:)



Saknar dig...



stor myskram

2009-11-03 @ 16:54:22
URL: http://emmasigurdh.bloggsida.se
Postat av: Christian Örtman

Tycker allt du och Linn var lite fega ändå. Kolla personen som sitter ute på kanten, inte förrän ni gjort något minst lika tufft är jag berädd att sluta upp med att tycka ni är lite småfega. ;P

2009-11-15 @ 19:20:34
Postat av: Elin

hahah, ja okej då! Men ska göra nått riktigt tufft så ska du fårse att vi inte ör några fegisar! haha.

2009-11-16 @ 11:31:24
URL: http://farawaynorway.blogg.se//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0