äntligeen helg!

Hej alla!

Nu är det äntligen helg, igen. Himla skönt och "slippa" jobba imon.. var en tuff dag på barnehagen må jag säga.. skrikandes ungar hit och dit, slagsmål här o där och ja, ett mycket högre tempo än jag är van vid. Senaste gången jag jobbade var ju faktiskt i slutet av juli.. Har iaf kommit fram till efter 7½h på barnehagen, eller insåg nog det redan efter första halvtimmen, att jag intee ska ha barn... haha.
Kom iaf hem, efter många om och men och 2h efter jag hade slutat.. bussarna i detta landet.. Det var nog första gången jag blev glad över att se vårt hus, vilket förövrigt inte är det snyggaste i området... men det duger för oss :)

Men nu efter 10 dagar i stavanger kände vi att vi var värda att äntligen öppna rödsvinsboxen.. Så skål och trevlig helg! :)

/ Elin


Kommentarer
Postat av: anniipaan

Hahaa men du då ee vi två om den saken med att vi inte ska ha barn.xD jag hade inte stått ut i 10 min.. Hur går de för kusinvitamin. ;P

2009-10-17 @ 16:12:58
Postat av: mammaanna

Men det är ju en helt annan sak med egna barn... Dem tycker man om även när de skriker och slåss. Tro mig - jag vet! Kram

2009-10-18 @ 10:56:01
Postat av: Nina

ååååh vad roligt! hade ingen aning om att ni for till Stavanger! Var inte oslo planen från början? Jag blir helt salig och känner mig otroligt nostalgisk när jag läser vad ni gör. Jag, Liza eller emelie skulle kunna ha skrivit den här bloggen för sådär två år sen. saknar norge så det gör ont i kroppen! kämpa vidare på barnehagen elin, din norska kommer bli så jäkla bra dessutom är det superbra raggningsknep. svenska som pratar norska "åh så gulligt" ;) hihi

Lycka till med allt,ska hålla koll på bloggen :D

KRAM!

2009-10-19 @ 23:01:49
Postat av: Elin

Jo, först var ju planen att dra till Oslo, men det blev ändrade planer.. hee. men vi trivs faktiskt här! Även om det är ganska långt hem och kan inte direkt åka hem över helgen, men varför skulle vi vilja göra det liksom?! haha

Jo, fårse om det blir nått mer jobb på barnehagen! Men kul att du följer bloggen, jag kikar in på din fb då och då och ser vad du pysslar med! Du verkar trivas!? :)

Kram på dej!

2009-10-20 @ 11:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0