Volvo 240!

Hej på er!

Jaha då har det snart gått tre veckor sen jag började på mitt nya jobb här i Norge,
och det rullar på en mycket bra ställe bra människor kommer bra överens med alla. Lite svårt i börja med Norskan med det lär man sig efter tiden för det är stor skyllnad på var i norge man är och ja jag börjar göra framsteg, nu har jag börjat till och me ha samtalsämnen med dom för i början va det mest, va va vad sa du!
Men jag ska va ärlig och säga att tankarna är bara två och det är Stanna eller Dra???
Jag vet inte hur länge jag har det här jobbet tror det är till slutet av December och jag kanske har ett jobb som väntar i Växjö sen.
Jag kanske jobbar fram till Januari här i Norge och sen jobbar jag i Växjö tills Maj och sen dra till Bergen och rensar fisk till sommaren, det är det jag tänker på dagarna långa men vem vet jag kanske får förlängt till sommaren på detta jobbet och då tror jag att jag stannar.
Men åå vad jag vill komma hem, det kallas hemlängtan har jag fått höra. Men jag är visst saknad hemma me, och ja jag saknar er me =) kommer snart! 
I helgen va jag på egna äventyr igen men den här gången på natte tid, skulle gå på bio och se 2012 med Madde den svenska tjejen som vi har lärt känna här. Iallafall så va det inga platser kvar så vi drog ut på stan och hamnade på ett mycket fint ställe med live musik och en och annan öl, tide gick och vi hade skit kul sen var visst kl tre på natten och det var dax att dra. Det var behövlig kväll fick mig på andra tankar.

Ni kanske undrar nu "men vad menar han med volvo 240??" Jo så här ligger det till, jag skulle ju till Sverige en helg för att laga bilen för det gick inte igenom besiktningenför att laga spindeled och det är ju inte gratis som ni vet. Men tack vara alla dessa Jävla gupp som finns i Detta Jävla landet så har jag pajat avgassystemet, som om jag inte hade tillräckligt med problem och nu låter min bil som en volvo 240! Kosta, ja så in i .........!

Tack för mig/Pappa Kongo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0