Vanliga dag

En onsdags eftermiddag här på hellevegen. Kongo och jag kom precis hem från jobbet så nu ska vi ta oss lite å spise. Elin jobbar kväll och jag tror Lollo hade den där hemska dagen idag, vad var det, 13 timmar tror jag. Usch..
Tack alla som kom ihåg mej på min dag! Speciellt familjen och mormor å morfar för blombudet, snacka om att jag blev paff!
Av mina sambos fick jag blommor som jag ska hänga upp och torka ikväll. =) Å sen tyckte de att jag skulle bli ren, fick olika scrub´s =) Häligt

Sen måste jag berätta att jag drömde på norska i natt, det var fruktansvärt men ändå ganska kul! Mina arbetskamrater skattade åt mej när jag fortalte om de. ;) 

Ha de gott Linn

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fick du kortet från mig och Frida?

Blev osäker på om det kommit fram, vet inte hur lång tid det tar att skicka till norge. Skickades iväg förra veckan..



Hoppas du hade en toppen födelsedag!

Kram, Tessan

2009-11-12 @ 20:53:03
Postat av: Linn

Jag fick kortet, det var grymt! =) Fick du mitt mail jag skickade för ett tag sen?

2009-11-14 @ 21:24:25
Postat av: Tessan

Yes, det fick jag. svarade på det också. Vad jag minns.. :)

2009-11-18 @ 15:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0