Sverige resan!

Hej på er utvilade människor, det var ett tag sen!
Jaha då va man tillbaka i Norge efter en underbar men också sliten helg i kalla Sverige.
Åkte ju i ons kväll och körde hela kvällen och natten första vilan och 40 min sömn kom kl fem över fyra på morgonen när vi väntade på båten.
Sen körning igen men efter en timme bytte vi jag och Linn och en behövlig vila kom som ett kärleks brev på posten.
Iallafall så var vi hemma kl 12 på förmidda i Skärbäck, ingen vila en nä köra till växjö innan jag skull vidare till Ljungby och besiktiga bilen. Väl framme i växjö entligen sömn sov en timme och tio minuter.
Men det värsta av allt är att bil ...... gick inte igenom så all ...... körning, ja det var många svordommar i bilen,
va det var jag sa lämnar vi kvar i bilen.
På kvällen så umgicks jag med Per och äntligen sov dax. På fredagen va den dagen jag skull äntligen festa lite
det var ett tag sen sist. Va och hälsade på Bro min och Emma på kvällen först, det var trävligt men synd att jag inte är hemma när bebisen kommer=( det hade varit kul men jag kommer väl hem någon gång i framtiden och önskar dom all lycka och hoppas att allt går bra.
Jaha då var det dax med utgång mycket trevligt fram till halv ett på natten då Per gick hem utan att säga nått för han va för full och där var jag helt själv, eller hade ganska trevligt med Pers klaskompisar.
Två damer som vi träffade på en förfest Emma och Theres hette dom. När en av dom säger till mig under kvällen inga namn nämda " om jag skulle fråga dig om vi ska gå hem till mig nu vad skulle du säga då?" Ja vad tror ni att jag svarade! (Men inget hände)
Gick ialla fall hem runt två tiden och hittade Per deckad på soffan försökte väcka honnom tills jag insåg Oj hans säng är ju ledig "Gött"..Juste glömde nämna att jag skulle upp kl 8 dagen efter och jaga.

På Lördan så var det tröttsamt och avslaget satt på pass i skogen på samma ställe i tre timmar sen gav jag upp.På kvällen skulle vi ta det lugnt trodde jag men så fel jag hade av någon anledning skulle vi ut på stallarna ikväll me..Av ingen anledning alls eller ju kanske. Det jag inte tänkte då va att jag skulle åka bil i tolv timmar dagen efter men skit samma man lever bara en gång. Hade skit kul på Stallarna tack Madde Lina och Per för en kul helg. Ja men jag han med ganska mycket men jag han inte en sak men det kanske jag hinner nästa gång.

Nu har jag jobba min första dag på mitt nya jobb och trevligt hade jag tills jag skulle hem och möttes av bilkö och tio km i timmen körning i 25 min


Ha det/ Pappa Kongo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kul att du tycker om att köra så långt, riktigt coolt. Men hur ska du göra med bilen nu då?

2009-11-04 @ 12:51:19
Postat av: Kongo

Det hade varit roligare och se vem som kommenterade.. För det första var i från fick du att jag tyckte det är kul att köra långt för det andra så ska jag laga bilen och för det tredje JA jag är cool, inte mitt fel. Hörs

2009-11-04 @ 16:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0