söndagskväll på Hellevegen!

ah, måste börja att klaga på att jag är sjukt trött!
redan inne på min 5.e jobbdag och har 5 dagar kvar innan jag är ledig..
men för att se nått possetivt i det hela jobbar jag kväll imon, vilket betyder sooovmorgon :)

annars är det en händelselös söndagskväll här hos oss på Hellevegen. 
Fast hör o häpna, jag och Lollo skulle gå till gymmet och få ett träningskort.. dock hade vi missuppfattat priserna o insåg att det var alldeles för dyrt... fårse om vi köper ett när vi fått lön eller bestämmt oss hur länge vi blir kvar här.. Kan vara så att vi inte blir kvar efter jul.. (även om jag nyss bestämmde åt Lollo att hon skulle vara kvar här med mej, men hon tyckte dock inte att det gick att jag bestämmde det åt henne.. :( hahha..

Och sen fick jag reda på en tråkig sak idag när jag kom hem från jobbet.. Lollo vill inte dela rum med mej längre :( hon gillar tydligen inte att jag snackar i sömnen eller tar mej en spontan promenad mitt i natten.. sorligt men sant!

Eftersom vi har dåligt med komentarer har vi ingen aning om vilka som läser vår blogg .. Så kommentera och berätta vilka ni är och vad ni gör! :)

/ Elin


Kommentarer
Postat av: Anna

Var ska du sova nu? På soffan? Jag trodde att Lollo var van vid det mesta...

2009-11-15 @ 21:33:19
Postat av: Erland

Varför gym, sova mera verkar lika givande..;-)

2009-11-15 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0