should I stay or should I go?



Hey you.

Då var det måndag igen efter en härlig slappahelg. Ledig lördag och söndag och det är inte alls
lika tråkigt att vara ledig längre (som man tyckte i början när man var utan jobb).
Det var snarare riktigt skönt att vara ledig och riktigt segt att börja jobba idag igen.
Kantine hela veckan och ägnar dagarna åt att göra sallader, fruktfat och att diska. Jippie!

Härlig överaskning idag när man kom hem från jobbet i alla fall - Linn var i full fart med att baka kringlor och nu är det köttfärsås på gång!

Vi behöver lite tips och inspiration på vad vi ska göra med våra liv efter december. flytta hem? bo kvar? flytta någon annanstans? resa? Låt oss veta vad ni tycker i kommentarsfältet!

I fredags var det fredagen den trettonde och vi överlevde utan skador : ) hoppas ni också gjorde det..

Ha det gott!
Pusskram / Louise


Kommentarer
Postat av: Hanna

Resa med mig och johanna vettja :) hihih . Puss på er!

2009-11-16 @ 17:16:45
Postat av: sandra

jobba jobba och sen res med johanna and hanna bananas :) ni kommer få de sjukt bra!

2009-11-16 @ 18:52:39
URL: http://metrobloggen.se/sajo
Postat av: Mamma Bibbi

Kanske komma hem igen och rå om oss! Puss

2009-11-17 @ 15:28:22
Postat av: olle

Hej norrbor!Stanna o jobba tycker jag.Här är dåligt med jobb o livet är kort!Landsbro o Småland finns kvar o är sej likt när ni kommer hem

2009-11-17 @ 18:19:49
Postat av: T

Även om jag saknar dig så slår jag ändå ett slag för att jag tycker ni ska stanna. Det är trots allt en enorm erfarenhet, och det finns nog inte så många alternativ nere i Vetlanda. Stanna kvar och jobba och kanske spara ihop lite pengar för att sedan se vart livet tar er. Om inte annat, stanna för att jag ska kunna komma och hälsa på ;) Och du är självklart alltid välkommen till Göteborg. Puss!

2009-11-18 @ 18:13:48
Postat av: Johanna

Gumman, om du har pengarna, ska du följa med oss! Kommer bli en resa vi aldrig glömmer...i promise!

2009-11-19 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0