lägenheten!

Här kommer lite bilder på lägenheten, enjoy ;)



Här är vår Hall,
den högra dörren är in till köket och till vänster mitt och Lollos rum!



Vardagsrummet/"hänga-tvätt-rum"



Vårt megastora fönster ut till parkeringen och stora vägen..
(det är nedanför detta fönstret alla polacker står och glor...)



Köket som jag har visat innan!



Utsikten från köket, Ser ni vår havsutsikt eller?
Denna bilden var på annonsen när vi skulle flytta hit,
erkänn man tror att det är det fina huset vi skulle bo i.. men ikke..


Mitt och Lollos fina och nystädade rum :)



Linns stora och fina rum men den super sköna sängen..



och finally, Toan..

Tog dock ingen bild på Kongos rum.. det var inte så städat.. haha
Men såhär har vi det!
Duger för oss helt enkelt..

/ Elin

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser ju riktigt fräscht ut! Och så nystädat. Husliga flickor som städar, lagar mat o bakar bullar och dessemellan går på en uppfriskande tur i de norska fjällen. Norge är nyttigt!

2009-11-02 @ 17:57:18
Postat av: Kallur

Ja, undra om de inte har korrigerat alla bilderna i photoshop innan de la ut dem här?!?!



Ja, så sant Anna. Jag må komme över o läre mig ett o annat..

2009-11-02 @ 19:56:04
URL: http://carolineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Elin

Ja vem kunde tro det om oss att vi, eller snarare jag är så huslig.. brist på annat att göra kanske..

Kallur, om du tar dej hit så får du se ifall vi ha korrigerat bilderna eller ikke... hehe..

2009-11-03 @ 10:25:23
URL: http://farawaynorway.blogg.se//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0