Fångad i en stormvind?


Hej på er.

När det är dåligt om samtalsämnen pratar man om vädret,
och här är dåligt om bloggämnen så jag tänkte skriva om vädret..
Hört att ni stackare fått snö där hemma? Kommentarer?
Här är det STORM. Eller ja, de vana härade stavangerborna kallar det 'lite kall blåst'
men hade det varit hemma hade det klassas som tornado eller tromb eller vad som nu är värst.

Som ni kanske märkt vid det här laget gillar jag att överdriva.
Men på riktigt, man kommer nästan inte frammåt i motvind och det
går knappt att andas för det blåser kulingvind runt näsan på en.

Tur att jag inte jobbade på barnehage idag och skulle ut på tur i detta vädret, och tack och lov regnar det inte iaf.
Ta i trä*

Idag blev jag minsann befodrad på jobbet! eheh. Eller, jag slapp oppvasken och fick så i varmdisken istället.
kort och gott jag slapp diska och fick istället lägga upp mat på tallrikar till en hel massa folk. Potatismos/biffstroganoff och killingtortilla mina vänner. När det väl blev lunchdax var jag inte
så sugen på det längre.

Följade tre dagar äger Henning-Is min själ och jag ska demonstrera för en ny glass i norges största köpcentrum!
Nåja, jag får i alla fall åka buss hem tillsammans med Elin. Det är inte varje dag det!

Snart är det helg och på söndag är det fars dag! Glöm inte det : )

Vi snakkes! Storkram på er / Louise.

Kommentarer
Postat av: sandra

ni verkar ha de toppen, kul att du fått massa jobbb :)

2009-11-05 @ 10:56:19
URL: http://metrobloggen.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0