Alla helgons helg..


..och jag ägnar några tankar åt min saknade morfar bland andra!

Jag vet att jag förmodlingen är sämst på att uppdatera den här bloggen, bättring på gång!
Söndag på Hellevegen och Linn och Kongo är påväg hem från Svea-landet.
Elin och jag har vigt den här dagen åt lyxigheter som Pannkaksfrukost och film, tidsfördriv som brödbak och ikväll blir det mera lyx i och med potatis i ugn, kyckling och bearnésås. : )

Resten av helgen har jag ägnat mig och jobb och sömn. Serverat (och putsat glas) på Stavanger forum igen. Kom hem halv fyra i fredags natt och fann Elin sjuk och utslagen i sängen. Stackar'n. Inatt när jag kom hem vid halv två var hon frisk igen : )

Ikväll kommer de andra två hem igen och allt blir som vanligt, det är tomt att bara vara två i lägenheten.

några andra nyheter? Imorgon ska jag på intervju på min favoritbutik (trumvirvel) BUILD A BEAR! Hoppas att det går bra men tror inte på allt för mycket. I övrigt i veckan ska det diskas på Statoil hydro igen, alltid trevligt med lite gratis mat. Och från och med torsdag ska jag demonstrera för en ny glass!? Fråga inte..

Nästa helg är det födelsedagsfirande och det ser vi fram emot : )

Nu ska våra monster-frallor ut ur ungen! Jag och Elin bagare nästa?

Ha det gott kära vänner och kommentera mera!
Storklem på er.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur kommer det sig att just Lollo får prova på så många nya spännande annorlunda (o konstiga?) jobb? Bygg en björn... allvarligt?

2009-11-01 @ 20:42:33
Postat av: JOhanna

Åååå mysigt allt låter, vll okcså flytta!!!

Saknar dig louise!

2009-11-02 @ 12:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0