Ringaren i Notre Dame gästar bloggen.


9 december och grattis på namnsdagen till mig och Elins mamma Anna : )
Det har firats med ett plastglas härlig glögg här ikväll.

Efter att ha gått upp 05:25 i tre dagar ska med bli minst sagt underbart med sovmorgon till 08:20 imorgon,
även fast jag önskar att sovmorgonen kunde varat längre än så. Men om jag tar helg imorgon så ska det sovas på fredag, och om inte annat så på lördag : ) man måste ha saker att se fram emot helt enkelt.

Om två veckor så här dags så är vi påväg hemåt, och milda makaroner va skönt det ska bli att sova i min säng.
Kunde aldrig ana att man kunde sakna en bäddmadrass så mycket (?)
Boka en massagetid så kanske man blir människa igen. Känner mig som Quasimodo i princip HELA tiden.

En sak som är störande med att bo här är att man känner sig värdelös att man
inte kan vara hemma hos dom som behöver en ibland. <3

Servera imorgon och det ska bli skönt att göra det dagtid, för jag antar att folk inte dricker sig fulla till lunchen (?)
man vet väl dock aldrig i den här sta'n.

Nu är det fotboll på tv och då blir det läsning för min del.
Må gott / Anna Louise Olsson


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du e en fin människa! Glöm aldrig de! (L)

2009-12-09 @ 21:42:38
Postat av: Kallur

Buuulur. Hoppas allt är bra med dig!

Jag ringer Er innan jag far vidare till nästa hållplats. Ta hand om dig och GRATTIS på namnsdagen i efterskott :)

2009-12-11 @ 09:55:43
Postat av: Bibbi

Men grattis mitt hjärte gull. Jag var ju på en fartfylld julkonsert så jag kom hem sent och la´mej direkt. Puss Puss

2009-12-11 @ 11:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0