måndag igen.

det är helt sjukt vad tiden går snabbt.
Förutom igår.. kändes som världens längsta dag..
Ovanligt för att vara en söndag.. Men det var inte vilken söndag som hellst. Hade nämligen fest i lördags...!

Började kvällen med kylling, ris och bea. Grundade bra kan man tycka!
Linn var på jobbet och slutade vid 21.00, Madde kom runt 7 tiden och party stog på schemat!
Hade en väldigt trevlig kväll med mycket utav allt som tillhör party! :)

Drog vidare med bussen och utgång stog på schemat.. Säkert kul för de som var där..
För mej och Linn var det massa bussbyten, promenix och konstiga samtalsämne som stog på schemat.. Kul såhär i efterhand! haha..

Vaknade vid 04.30 då kongo kom in och satte sej på sängkanten, bra tid för att småprata lite tyckte han.. Jag var sådär entusiastisk till detta, men tänkte låt gå.. en halvminut senare tröttnade jag och han gick..haha

Vaknade runt 11-12 tiden och gissar att alla mådde som dom förtjänade som mamma brukar säga..
Linn hade lovat att göra pannkakor, men ångrade sej snabbt.. Så vi gjorde det förbjudna.. köpte pizza!!
Men guuud så gott det var.. Dock var det sinnessjukt dyrt, typ 400-500 spänn för 2 pizzor.. hahah..

Dagen tillbringades framför tv.n och såg bland annat australia, bortspolad och en annan jag inte minns..
Mitt i alltihoppa säger Linn att lollo ser ut som en överkörd duva.. haha. Fråga mej inte vart de kom ifrån, kollat förmkt på Animal planet kanske.. Gav oss ett gott skratt iaf..

Sammanfattade helgen och alla insåg att jag var den enda som hade gjort något bra,
en god gärning helt enkelt! :)
fundera på den ni..!

Linn har precis åkt till jobbet och jag väntar in Lollo och kongo.
Köttbulledax ikväll :D wihoo!

Hoppas allt är bra med er där hemma, ses om typ en vecka..
storklem
/Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0