influensan!!

Influensan har kommit till Hellevegen!!

Kom precis hem från ett personalmöte på toys'r'us och är helt slut. Jobbat mellan 9-17, fördrivit tiden på kvadrat med Linn och Lollo och sen tillbaka till toys för personalmöte.. pust!
Linn drog hem lite tidigare från kvadrat för hon kände sej hängig, och nu ligger hon till sängs och har influensan.. yäy. Hon jobbade igår och det var därifrån den kom.. Fasen!
Hoppas inte vi andra åker på det, kan och vill inte missa de sista dagarna på jobbet innan vi åker hem..
(.. åt 15 vitpepparkorn och en shot igår, fårse om det funkar.. eller fasen, Linn gjorde ju de oxå...)

annars händer det inte så mkt.. Jag är ledig imon och det ser jag fraaam emooot :D
Jag och Kongo har btw frågat vår hyresvärd om han har ngn ledig lägenhet att hyra i januari... fortsättning följer.. hehe. Fårse hur det går.. Fick iaf reda på att jag garanterat har jobb på toys'r'us. fasen vad bra jag är! haha 

Men nu ska jag joina Lollo i rummet vårat :)
(kommer på mej själv att snakka norsk heeela tiden, så fult.. ska nog skriva ner en lista på de fulaste orden de har..haha)

Godnatt Folket!
/ ELin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0