! ! !

Nu vill jag bara hem, bara bara hem. Detta är inget liv för mej, speciellt inte här på hellevegen. Jag blir irriterad varje gång jag kommer in i lägenheten. Det finns många orsaker varför det inte fungerar--->  vad betyder 'lika'?

Men det var de dåliga sidorna här, det som är bra är att det börjar gå bättre på jobbet... Det är helg! I morgon är vi alla lediga och dom som vill ska åka till Kvadrat, det är shopping-feelings-klieri i fingrarna här. =) Helg betyder god mat så god mat ska vi ordna, helst med ett glas röd vin. Fredag kväll tycker jag ingår lite i 'helg' men idag blev det ingen succé - pasta med äggröra. ;)  
Släng och däng /Linn  
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0