desember i norge.


2a december och vi har tack vare Mamma Anna liite julstämning här på Hellevegen.
Julstjärnan har dock inte kommit upp i fönstret än men ljusen eldas för fullt :)
Julgröt till frukost och lite julmusik till det så har vi det!

Sovmorgon för mig idag vilket alltid är uppskattat, dock inte lika lätt att ta vara på.
Linn kom fram till att hennes säng stod i fel hörn i hennes rum, för att det var dålig energi där.
Jag tror att hela den här lägenheten ÄR dålig energi!? skämt och sido.
Det är nu när man ställt sig in på hemresa om tre veckor, och sen inte kommit på någon ny plan som
det känns som att man kanske trivs här? samtidigt som det här inte är ett liv för mig. Panik!?

Kallt har det blivit också, både ute och inne. Eller rättare sagt, kyla ute betyder kyla inne eftersom den
här lägenheten skulle kunna vara isolerad av mig. Dvs att isoleringen är vädligt kass.

Nåja, det börjar i alla fall bli dax att åka hem med tanke på att Elin har börjat prata på norska även här hemma.
Skulle inte förvåna mig om hon började prata på norska i sömnen också. :*

Nu ska jag dra mig mot jobbet snart, försöka lära mig lite saker för imorgon är det jag alene som gäller!?
Håll lite tummar för mig om ni inte har något bättre för er vettja : )

PussKram / Lousie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0