den sista måltiden.

Tisdagen den tjugoandra december
(Hur i hela friden gick det till? Var det inte oktober igår?)

Idag har jag jobbat min sista dag här i Norge, för den här gången i alla fall, får se om jag återvänder.
Nu packas det och flyttstädas för min del. Och jag skulle kunna säga att det är två av de saker som jag tyckes sämst om här i livet. But you gotta do what you gotta do.
Imorgon beger vi oss hemåt de småländska skogarna och jag ser fram emot att komma hem, men det känns som att resan dit är lång. Men det är inget som vi inte klarar. När jag vaknar upp hemma är det julafton och det är för första gången på flera år som jag ser fram emot den dagen, det ska bli härligt att träffa la familla igen!

Det är med blandade känslor som jag lämnar den här lägenheten, Vi har haft mycket skoj här men nu är det nya äventyr som gäller. (dvs om jag kommer på några!)

Jag antar att det här blir mitt hejdå här i bloggen, hoppas att någon där hemma har gillat våra uppdateringar här även om det inte blivit så många som vi hade tänkt.

Tack till Elin, Linn och Kongo for a great time!

Tack och Hej! / Louise

.. And merry fucking christmas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0